Батьківська сторінка






Дано чи інтелектуальні здібності понад або їх можна розвинути? Що не кажи, а високий рівень інтелекту дозволяє легше адаптуватися до мінливих ситуацій, краще сприймати інформацію, використовувати свої знання в особистому житті.Високі інтелектуальні здібності дозволяють уникнути багатьох проблем на життєвому шляху. Тому в необхідності розвитку цих здібностей немає ніяких сумнівів.інтелектуальні здібності фотоІнтелектуальні здібності залежать в першу чергу від когнітивних (пізнавальних) здібностей. Їх розвиток починається з моменту народження, досягає максимуму до 20 - 22 років. Потім деякі складові когнітивних здібностей, наприклад, здатність швидко робити правильні логічні висновки, у деяких людей повільно згасає. Пам'ять поступово стає все гірше, тверезість мислення в старечому віці вдається зберегти, на жаль, не всім. Але ті, які постійно тренували свої інтелектуальні здібності, навіть у похилому віці відрізняються жвавістю розуму. І історія знає тому безліч прикладів: Альберт Ейнштейн, Леонардо да Вінчі і множина не таких знаменитих, але не менш шанованих людей.

Як розвинути інтелектуальні здібності?


1.      Розвинути інтелектуальні здібності можна шляхом перманентного навчання чомусь новому, цікавому. При отриманні нового досвіду в корі головного мозку утворюються нові синаптичні зв'язки, з'єднавшись з уже наявними, вони стають основою для більш широкого мислення. Людина з багатими знаннями краще вирішує поставлені перед ним практичні завдання, а не танцює самозабутньо на граблях власних помилок. Процес безперервного навчання закріплює ці зв'язки, переводить мозок у стан, коли він краще сприймає інформацію. Змінюється біохімія мозку, збільшується синтез дофаміну - нейромедіатора, що впливає на процеси навчання і мотивації. Але для його синтезу обов'язково потрібен білковий субстрат - в основному м'ясо. Дієти для схуднення не сприяють розвитку інтелектуальних здібностей.
2.      Не зупиняйтеся на досягнутому. Навчившись щось добре робити, приступайте до вирішення наступного завдання. Оскільки виконання попередньої буде виконуватися вже на автоматичному рівні, і не буде призводити до розвитку інтелектуальних здібностей. Починати необхідно з вирішення посильних завдань, щоб невдачі не викликали відторгнення, і поступово рухатися до більш складним. При цьому в людини має бути мотивація і розуміння того, що і для чого він це робить. Це особливо важливо в процесі навчання дітей. Найчастіше діти та студенти вчаться тільки заради позначки, за принципом: здали - забули. Але наступний постулат розвитку інтелектуальних здібностей може навчити їх вчитися, змусити дізнаватися по темі більше, ніж задано, і отримувати задоволення від навчання.
 3.  Розвитку інтелектуальних здібностей сприяє творчий підхід до    вирішуваних питань. Креативне мислення дозволяє знайти нестандартний підхід до справи. І заодно удосконалить нервову систему. Розвиток інтелектуальних здібностей дозволяє людині стати компетентним у різних питаннях. При певному бажанні, ця компетентність може перерости в майстерність.
4.   Бажаючи розвинути інтелектуальні здібності, не давайте послаблення мозку, тренуйте його завжди. Наприклад: вважайте здачу в думці у каси (допоможе значно заощадити бюджет, обраховують в магазинах не так вже й рідко), намагайтеся рідше користуватися калькулятором і іншими радощами сучасного світу, які відучують думати. Все частіше люди при написанні електронних текстів користуються автоматичного виправлення. Звичайно, Word знає багато чого, але змусьте людину написати текст від руки. Який вийде підсумок? На жаль, не завжди самий хороший.
5.  Більше спілкуйтеся з розумними людьми. Благо у вік Інтернету це не складає особливих труднощів. Це дозволить розширити кругозір, розвинути інтелектуальні здібності. При спілкуванні з розумною людиною з'являється нова мотивація для зростання. І всі перераховані вище пункти будуть задіяні повною мірою.



Комп'ютерна залежність: причини і наслідки


 Поради психологів щодо подолання комп'ютерної залежності


«Скільки не кажи, нічого слухати не хоче» або «Кажу, кажу, а все без толку». Чому-то батьки вирішили, що дитина виховується тільки через вуха. Однак можна слухати і не чути.

        А чи можна назвати слово кращим методом виховання? Швейцарський педагог Йоганн Генріх Песталоцці, закликав батьків дуже обережно поводитися з цим інструментом впливу. Спочатку дитині необхідна щира турбота і безумовна любов, потім зразок поведінки та етики самих батьків. І тільки потім словами можна називати ті вчинки, які робимо самі. Див.далі /http://poradumo.com.ua/309156-s-650/




На допомогу учням.  


Русский язык 5 класс учебник 2013 Людмила Давидюк

http://www.yangteacher.ru/uchebnik-russkij-yazyk-5-klass-davidyuk-2013/





Як виховати щасливу дитину: шість порад від гарвардських психологів
1

https://bdzhola.com/news/jak-vihovati-schaslivu-ditinu-shist-porad-vid-garvardskih-psihologiv



14 фактів здоров`я


Відео для батьків "10 правил виховання доброї дитини"





  Поради батькам щодо збереження здоров'я дітей вдома
- Частіше спілкуйтеся з дитиною, адже менше хворіють ті діти, які часто спілкуються з батьками. Це довели шведські вчені.

- Постарайтеся, щоб у сім'ї було побільше радості, посмішок: сміх, радість посилюють імунну систему, позитивно впливають на нервову систему, покращують загальне самопочуття, на 50 відсотків зростає продуктивність навчання.
- Зверніть особливу увагу на гігієну зору. Не давайте дітям дивитись телевізор більше 1-2-х годин на день. Потурбуйтеся, щоб на робочому місці (столі) дитини було достатнє освітлення. Дитина не повинна читати лежачи. Після 45-ти хвилин підготовки домашніх завдань треба робити перерву.
- Зверніть особливу увагу на дотримання гігієни слуху: мити вуха регулярно, не слухати гучної музики, не виходити на мороз без шапки.
- Треба стежити, щоб ваша дитина не тягнулась до шкідливих звичок. Звертайте увагу на її харчування. Щодня пропонуйте дитині погризти моркву, таким чином «убиваючи двох зайців»: підгодуємо очі вітаміном А та зміцнимо зуби. На сніданок давайте дитині горіхи, родзинки, курагу - це для посилення мозкової діяльності, а також сир - для зміцнення кісток.. Переконайте дитину у шкідливості чіпсів, ароматизованих сухариків і солодких газованих напоїв (ці продукти забрані зі шкільного буфету, але діти купують їх у торговельній мережі селища). Неправильне харчування призводить до хвороб: діабету, ожиріння, карієсу, гіпертонії, атеросклерозу, серцевих нападів.
- Вирощуйте кімнатні квіти. Рослини очищають повітря, насичують його киснем. Старайтеся спільно з дитиною побільше бувати на свіжому повітрі.
- Зверніть особливу увагу на поліпшення особистої гігієни. Допоможіть дитині скласти та дотримуватись режиму праці й відпочинку. Лягати спати вона повинна в один і той же час. Перед сном обов'язково треба побувати на свіжому повітрі, прогулятися. У цей час не рекомендуються рухливі ігри, заняття фізкультурою, проте бажане читання спокійних і добрих книжок.
Уранці дитина не повинна різко підійматися з ліжка: за ніч між хребцями накопичується рідина, а тому необхідно кілька разів потягнутися, щоб дати можливість хребту «прокинутись». Біля ліжка покладіть масажний килимок із гумовими шпильками, щоб, підвівшись уранці, дитина кілька хвилин потопталась на ньому, подразнюючи активні точки на стопах, приводячи себе в бадьорий стан.
Використовуйте в повну міру засоби народної медицини. Щодня половинка голівки часнику зменшує ризик серцевих захворювань у дорослому житті на 25 відсотків, сік кропиви, споришу зупиняє кров, настоєм ромашки, звіробою лікують горло, мати-й-мачуха позбавляє кашлю тощо.

Шановні батьки! Потрібно зробити все, що залежить від вас, щоб ваші діти були здоровими.


 
 
Поради батькам четвертокласників


http://teacher.at.ua/publ/22-1-0-78





Інструкція з техніки безпеки на зимових канікулах
http://lyceum.com.ua/instruktsija_z_tehniki_bezpeki_na_zimovi_kanikuli
Шановні батьки та любі діти!
Вітаю вас із Новим роком і бажаю вам міцного здоров'я, успіхів у роботі та навчанні, гарного святкового настрою!

  Поради батькам

    «Якщо дитину підтримувати, вона вчиться впевненості в собі.»                            Д.Рантьє
Порада 1
Нагадати дитині, що домашні завдання потрібні для того,щоб закріпити те, що пояснював вчитель на уроці, інакше в довгострокову пам’ять знання не перейдуть.
Порада 2
Навичка виконання домашніх завдань без допомоги батьків не формується, такий закон засвоєння знань.
Як допомогти дитині у підготовці домашнього завдання:
    Перевірте чи правильно організоване робоче місце учня;
    Привчайте дитину вчасно сідати за уроки;
    Не дозволяйте учню занадто довго сидіти за робочим столом. Своєчасно влаштовуйте невеличкі перерви;
    Спочатку контролюйте чи всі уроки виконані. Будьте присутні, коли дитина виконує домашні завдання, підбадьорюйте, пояснюйте, якщо учень щось не зрозумів або забув, але не замінюйте його діяльність своєю;
Порада 3
Якщо батьки не контролюють і не допомагають дитині виконувати домашні завдання, то учень може його не робити і не записувати.
Порада 4
Важливо спочатку перевіряти і співставляти те, що дитина записала в щоденник і те, що було реально задано – діти інколи не записують частину завдань.
Порада 5

Показувати дитині приклад організованості і зібраності.
Поради Девіда Льюїса
Ø Я даю зрозуміти дитині, що люблю її такою, якою вона є, а не за її досягнення.
Ø Я надаю дитині можливість виявляти турботу.
Ø Я допомагаю дитині будувати її плани і приймати рішення.
Ø Я намагаюся показати дитині цікаві місця.
Ø Я допомагаю дитині поліпшувати результати її роботи.
Ø Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми і радий(а) бачити їх у себе вдома.
Ø Я ніколи не кажу дитині, що вона гірша від інших дітей.
Ø Я ніколи не караю дитину приниженням.
Ø Я купую дитині книжки за її інтересами.
Ø Я привчаю дитину самостійно мислити.
Ø Я регулярно читаю дитині.
Ø Я привчаю дитину до читання з дитинства.
Ø Я пробуджую фантазію й уяву дитини.
Ø Я уважно ставлюся до потреб дитини.
Ø Я знаходжу час, аби щодня побути з дитиною наодинці.
Ø Я даю змогу дитині брати участь у плануванні сімейного бюджету.
Ø Я хвалю дитину за навчальну ініціативу.
Ø Я ніколи не сварю дитину за невміння й помилки.
Ø Я спонукаю дитину вчитися розвязувати проблеми самостійно.
Ø Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими.
Ø У заняттях дитини я знаходжу гідне похвали.
Ø Немає тем, які я не обговорюю з дитиною.
Ø Я допомагаю дитині бути особистістю.
Ø Я допомагаю дитині знаходити телепрограми.
Ø Я розвиваю в дитині позитивне сприйняття її здібностей.
Ø Я ніколи не відмахуюсь від невдач дитини.
Ø Я заохочую в дитині максимальну незалежність від дорослих.
Ø Я вірю в здоровий глузд дитини і довіряю їй.


1 коментар:

  1. Поради батькам
    1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така, як усі.
    2. Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, котрі її теж потребують.
    3. Не дивлячись ні на що, зберігайте позитивне уявлення про свою дитину.
    4. Організуйте свій побут так, щоб ніхто в сім’ї не відчував себе «жертвою», відмовляючись від свого особистого життя.
    5. Не відгороджуйте дитину від обов’язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.
    6. Надавайте дитині самостійності в діях і прийнятті рішень.
    7. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна гордитись вами.
    8. Не бійтесь в чомусь відмовити дитині, якщо вважаєте її вимоги надмірними.
    9. Частіше розмовляйте з дитиною. Пам’ятайте, що ні телевізор, ні комп’ютер не замінять їй вас.
    10. Не обмежуйте дитину в спілкуванні з ровесниками.
    11. Частіше звертайтесь за порадами до педагогів та психологів.
    12. Більше читайте і не лише педагогічну літературу, але й художню.
    13. Звертайтесь до родин, в яких є діти. Передавайте свій досвід і переймайте чужий.
    14. Пам’ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя. Говоріть з нею про нього.

    ВідповістиВидалити